kimvervoorn.reismee.nl

OCTOBER!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, waar ik zelf ook wel een beetje spijt van heb maar heb het de afgelopen weken heel erg druk gehad en had totaal geen tijd. Ik bereid je alvast voor op een uiterst lange post, ik ga niet te uitgebreid over alles vertellen maar dan alsnog is een hoop te vertellen!

Laten we eens beginnen met de maand Oktober ookwel de maand van alle Halloween dingen. In de begin van deze maand (2 oktober) zijn we naar Jamestown (dit is een plaats in Washington) waar we een cupcaketour hadden gedaan, wat vooral erg lekker maar ook heel leuk was. We gingen langs een aantal cupcake restaurants en bij elke plaats kreeg je een cup cake.

Zoals ik al eerder zei was de maand oktober de maand van alle Halloween dingen. Dus het eerste weekend van oktober gingen we naar een pretpark genaamd: Busch Garden. We vertrokken vrijdags een beetje vroeger van school zodat we heel vrijdag avond konden. Waarnaar we daar een nachtje bleven slapen en ook nog zaterdag heel de dag gingen. Op vrijdag zijn we vooral in alle attracties geweest en zaterdags hebben we alle Halloween huizen gedaan. Daarna zijn we nog een nachtje blijven slapen en zondags zijn we weer naar huis gegaan. Om jullie even een beter beeld te geven van hallowee in een pretpark: het pretpark is meestal voor de hele maand in Halloween sfeer, meestal alleen op vrijdag , zaterdag en zondag zijn de Halloween huizen open. Het hele pretpark is eigenlijk normaal alleen gedecoreerd met Halloween dingen en om 6 uur gaan alle halloweenhuizen open en lopen er ook enge mensen door het park heen die je laten schrikken. De Halloween huizen hebben meestal een hele lange wachtrij van 2-3uur. Wij hoefden hier gelukkig niet in te wachten omdat wij front in the line passes hadden (dit is een pas waarmee je niet in de rij hoeft te gaan en dan kun jij eigenlijk gewoon voor kruipen bij iedereen) In totaal waren er zo’n 7 Halloween huizen. Ik ben nog nooit naar zoiets geweest en ik vond het echt zo cool om mee te maken, ookal word ik niet echt heel snel bang!! Omdat ik niet heel snel bang word vond ik het ook super leuk om voorop te lopen!

Die vrijdag daarop (14 oktober) was het Susan’s verjaardag! En Susan is een van de personen die Halloween het meest leuk vind. Die avond zijn we met ze alle gezellig uiteten geweest, daarna zijn we voor een uurtje naar de football game geweest. Om de zoveel weken speelt het football team van school een thuiswedstrijd en dan gaat eigenlijk iedereen daarheen. En daarna gingen we met de hele fam naar een halloweenhuis genaamd: shocktober. Dit was in principe een echt huis met echt kamers enzo maar dan helemaal omgetoverd tot een eng griezelig spookhuis. En ze hadden ook een spookkelder. (Ik moet zeggen dat dit toch wel echt heeel erg goed! Je loopt dus door het huis heen en dan is heel het huis al eng en dan laten mensen je schrikken. In dit huis had je ook dat je tussen smalle dingen door moest of dat je onder iets door moest.) Dus dat was een geslaagde verjaardag voor Susan en was echt super leuk (en eng haha)

Op zondag zijn we weer naar een Halloween huis geweest, deze keer was het op een oud gevangenis terrein. Een groot deel van dit was buiten en sommige delen waren binnen. Deze keer was het niet zo heel eng maar nogsteeds heel leuk. Ik had ook een vriendin meegenomen en heel de familie (de oma, tante,oom enzo) waren ook mee! Dus was super gezellig. Deze vriendin(nadja) bleef ook slapen dus toen we thuis kwamen hebben ik, caitlyn en Nadja een film gekeken en gedanst en daarna hebben we met ze 3tjes in de kelder geslapen. De volgende dag waren ik, Nadja en een andere vriendin (Ebba) naar het winkelcentrum geweest. Waar we gezellig gewinkeld hebben en geluncht.

Op dinsdag 18 oktober uit school ging uit school naar het vliegveld om Stef op te halen. Op het vliegveld heb ik zo’n 2 uur moeten voordat tie eindelijk door alle beveiliging heen was. Maar dan naar 2 uur wachten was die er toch eindelijk!! Die avond hebben we niet zo heel veel gedaan, en hij was waarschijnlijk ook heel erg moe. Terwijl hij hier was moest ik natuurlijk wel gwn naar school. Dus terwijl ik op school zat, was hij lekker aan het uitslapen en deden hij en Susan meestal wat dingen. Woensdags (19 oktober) was het Eric zijn verjaardag, dus toen zijn we gezellig met ze alle uiteten geweest! De volgende dag toen ik uit school kwamen hebben we hele dag beetje gechilld en Stef was nog erg moe van ze jetlag.

Vrijdags werden ik, Caitlyn en Nathan (Caitlyns vriendje) opgehaald uit school. En daarna gingen nog bij een andere school Sydnie (Caitlyns beste vriendin) en haar vriendje ophalen. Daarna zijn we met ze alle naar dit pretparkt genaamd: Kings Dominion gegaan. ( ik was al een keer eerder naar dit pretpark geweest, in een van mijn eerste weken dat ik hier was) Vrijdag avond hadden we alleen maar attracties gedaan, ook dit park was in de Halloween sfeer. De volgende dag hebben we eerste heerlijk uitgeslapen (we bleven hier voor 2 nachtjes slapen) en rond de avond gingen we pas naar het park toe. Deze avond hadden front in the line passes dus hoefde we nergens in de rij te wachten. Uiteindelijk hadden we alle Halloween huizen gedaan, in totaal 8. En deze keer omdat wij front in the line passes hadden konden wij in speciale kamers waar je dan een opdracht moest uitvoeren. In totaal had je 5 van deze kamers maar we hadden er maar 1tje gedaan. Het was echt super leuk en echt heel vet. Die avond bleven we daar nog 1nachtje slapen en zondag ochtend gingen we weer naar huis. Was echt een leuk weekendje en ook erg leuk dat Caitlyns vriend en Stef het goed konden vinden met elkaar. Toen we die zondag rond de middag thuis kwamen heb ik een beetje huiswerk gemaakt en hebben we beetje uitgerust.

Eigenlijk had ik die maandag gewoon naar school gemoeten, maar ik en Stef gingen samen en dagje naar Washington DC. Susan had ons afgezet op het station en toen zijn we met de trein naar DC gegaan! Stef was erg blij toen we het station uitliepen en het eerste wat tie zag was het Trump hotel hhahah. We hebben eerst een beetje rond gelopen en toen hebben we geluncht. Daarna gingen we opzoek naar onze hop-on-hop-off bus, en ik dacht te weten waar dat was maar da had ik misschien toch wat minder goed ingeschat. Uiteindelijk hadden we toch de goeie bus gevonden en hebben we daar wat rondjes mee gereden. En bij Madame Tussauds ( eigenlijk hetzelfde als wij in Amsterdam hebben maar dan met andere mensen) zijn we uitgestapt en toen zijn we in dat “museum” geweest. Daarna hebben we een beetje gewinkeld en toen zijn we weer op de bus gestapt. Bij het witte huis waren we er weer uitgestapt, waar we ook een aantal foto’s hebben gemaakt. En toen hebben we gewoon een beetje rond gelopen. Uiteindelijk hebben we in “china town” (da is een soort van straat in DC die ze zo noemen) avond eten gehaald. Stef had mcdonals gehaald en ik chipotle ( dit is echt mijn restaurant, het is zegmaar een soort van fast food restaurant alleen het eten is niet echt ongezond, ze hebben hier rijst en je kunt dan kiezen wat voor vlees/groentes/sausen je erop wilt!! I love it.) En daarna zijn we weer terug naar huis gegaan met de trein en werden we weer opgehaald door Susan van het station. Vooral n we echt samen zo’n hele dag waren was het echt raar om heel de tijd Nederlands te praten, ookal sprak ik tussen mijn Nederlands door ook heel veel Engelse woorden/zinnen. Dat wij zo samen naar DC gingen was ook echt de eerste keer dat ik zelf ergens heen ging, want thuis is het heel normaal om met de fiets/scooter/openbaar vervoer ergens zelf heen te gaan, naar bv. De stad. Maar hier is dat niet echt zo heel erg normaal. Maar we hadden echt een super leuk en gezellig dagje in DC gehad!

Dinsdag was het dan toch wel echt weer tijd om naar school te gaan. S”avonds waren we met iedereen naar de Luray Caverns geweest. Dit was een soort van grot, dit was echt super mooi en bestwel indrukwekkend! Daarna waren we met ze alle gezellig uiteten geweest. Op woensdag avond waren ik en Stef samen naar de film geweest!

Donderdag de 27ste was het Nathans (Caitlyns vriendje) verjaardag, en een van Stefs zijn laatste dagen alweer. Voor zijn verjaardag waren we met zijn 4 tjes ( ik, Caitlyn, Stef en Nathan) naar ChickfillA geweest. Dit is een fastfood restaurant (zegmaar zoiets als de mcdonalds maar dan alles met kip) ik denk dat dit ook Stef zijn favoriete restaurant was hahaha.

En toen was het alweer de vrijdag 28ste da betekend tijd voor Stef om weer naar huis te gaan.. Die ochtend was ik de eerste paar uur niet naar school geweest zodat we samen nog wat tijd konden doorbrengen. Daarna was ik voor een paar uur naar school geweest en werd ik daarna weer opgehaald en gingen we gelijk naar het vliegveld. Het was toch bestwel lastig om weer afscheid te nemen. Echt net zo lastig als dat het was toen ik in Amsterdam tegen iedereen doei moest zeggen. Die avond voelde ik me heel erg down. Maar die avond was er een football game op school waar we met het hele gezin heen gingen. Dit deed me wel heel goed en na de football game voelde ik me wel wat beter. Deze football game word : homecoming game genoemd. Omdat het de football game is voor homecoming wat de volgende dag was. Heel veel mensen gaan naar deze wedstrijd, omdat er een parade en alles is met de alle mensen die waren verkozen tot koninginnen/prinsessen en koning/prinsen. Caitlyn was verkozen als prinses van haar klas en Nathan als prins in zijn klas.

De volgende dag, op 29 oktober het was eindelijk de grote dag. HOMECOMING! In feite is dit eigenlijk gewoon is schoolfeest dat ze ieder jaar ergens in het begin van het schooljaar hebben voor de hele school. En een hoop jongens vragen meisjes op een originele manier mee naar dit feest. Rond 3 uur kwamen al mijn vriendinnen naar mijn huis, en een vriendin van Caitlyn. Toen hebben we met ze alle onze make-up gedaan enzo. Rond 6 uur gingen we naar de kleine stadje Old Town Mannasses waar we een hoop foto’s hebben gemaakt en daarna zijn we met z’n alle uiteten geweest. Daarna werden we weer opgehaald en bij het schoolfeest afgezet. Op het begin was het heel erg wennen, want iedereen was echt te uitbundig aant dansen en het leek net of je op een kinderfeestje was. Maar uiteindelijk hebben we ons daar gewoon over heen gezet en hebben we heel de avond met ze alle gedanst en gezongen! Het feest eindigde om 11 uur en daarna gingen mijn vriendinnen mee naar mij huis en Caitlyns vriendin en bleven ze allemaal slapen. Toen we thuis kwamen hebben we eerst heel lang bij het kampvuur gezeten. En daarna zijn we naar binnen gegaan en hebben we allemaal in de kelder geslapen. Was echt super gezellig en een hele gave ervaring!!

Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, doe ik een hele hoop leuke dingen, een hele hooop! waar ik mijn geweldige gezin ook super dankbaar voor ben! Ik hoop dat jullie mijn update over oktober leuk vonden! ik ga proberen zo snel mogelijk de volgende update van november en begin van december erop te zetten.

Xx kim

Reacties

Reacties

Brigitte

Wowwww......was een supermaand voor je Kim.
Time flies voor je. Mooi verhaal man. Kunt altijd nog
"Writer" worden pfffff......veel plezierig nog!!
Alvast een hele mooie....fijne decembermaand.
Weer een maand met veel leuke en fijne momenten.
Hele fijne kerst en een leuk oud & nieuw Kim.
XXX Brigitte

Chris

Super leuk te lezen wat je weer allemaal mee hebt gemaakt Kim.

Anja

He kimmie,

Leuk al die verhalen, wat een avonturen zeg!
Kom je nog wel toe aan leren ?????????
Fijne feestdagen,met je tweede vader, moeder en zus????
Gr Anja en christ.

Anja

Vraagtekens moeten smiley 's zijn!

Eef en Berry

Wauw Kim! Zo te horen doe je het super en heb je het het erg naar je zin. Liefs van ons

Marcel, Johannita en Pien

Jeetje Kim dat dit allemaal in 1 maand past, we hebben nu door wat je daar leert " time management"
Geniet er van en een gezellige december maand toegewenst.

Annelies

Hi Kim, weer een bijzonder leuk verhaal. Blijf genieten!
En een mooie december 2016. xx

Petra Behr

Hoi Kim,
Wat fijn te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt
daar, ook een geweldige ervaring om dat allemaal mee te mogen maken
Dat pakken ze je niet meer af

Nog heel veel mooie momenten en blijf genieten
Hele fijne kerstdagen
Groetjes Petra

paul en anita

He kim je hebt weer heel wat beleefd leuk dat je het naar je zin hebt
Wij wensen jou en alle mensen om je heen fijne feestdagenp

Mariëlle

Wat een toptijd heb je daar Kim! Klinkt lekker Amerikaans: i love it ;)... veel plezier tijdens de feestdagen met Willemijn!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!