kimvervoorn.reismee.nl

5. update, one month in the usa!!

Hii everyone,

We zijn net terug van onze vakantie in myrtle beach wat echt super leuk was, waar ik jullie zometeen alles over ga vertellen! Maar ga ik jullie vertellen over vorige week, toen we 3 daagjes naar virginia beach waren geweest. Woensdag ochtend (17-8) vertrokken we met ze 4 tjes (ik, susan, caitlyn en een vriendin van caitlyn (sydnie) naar virginia beach, onderweg hebben we 3 keer genoten van een heerlijk ontbijt/lunch en tussendoortje van de mc’donalds. Het was super lekker weer toen we onderweg waren dus het plan was om gelijk naar het strand te gaan als we daar aankwamen. Maar de laatste 5 min van de reis veranderde het weer nogal, het begon heel hard te regenen/omweren.. dus het strand konden we wel vergeten, maar aangezien iedereen heel moe was hebben we met ze alle een dutje gedaan nadat we alle spullen hadden uitgepakt. Om 6uur kwam onze pizza bezorger onze heerlijke pizzas bezorgen. Daarna regende het niet meer dus waren we alsnog ff naar het strand geweest en hebben we een beetje rond gekeken in alle winkeltjes. Toen we bij een henna winkel aankwamen wouden we er allemaal heel graag een, dus toen hebben we alle 3 een henna tattoo laten zetten. Toen we terug in het hotel kwamen zijn we even later gaan slapen. De volgende dag weer vroeg ons bedje uit zodat we de hele dag van het lekkere weer konden genieten op het strand. Eerst lekker ontbeten en toen klaar gemaakt voor het strand. Toen heel de dag van het hele warme en zonnige weer genoten en we hadden ook nog dolfijntjes gezien. Door het goeie weer was ik nogal heel erg verbrand en echt heel rood geworden. Rond 4 uur waren we terug gegaan naar het hotel toen waren we nog ff naar het zwembad geweest en toen gingen we onszelf klaarmaken voor het concert! We gingen naar het fifth harmony concert, toen we daar aankwamen konden we onze tickets inwisselen voor betere tickets omdat er nog heel veel kaarten over waren. Hierdoor zaten we echt heel ver vooraan, wat echt heel cool was. Het concert was echt leuk alleen was het wel jammer dat ik niet al de liedjes wist maar het was echt heel gaaf! Onderweg terug naar het hotel hebben we met ze alle in de auto heel hard en vals de hele terugreis gezongen. Toen we terug waren was iedereen echt afgebrand en lagen we al snel te slapen. De volgende ochtend waren we er al vroeg bij (6uur) want we gingen naar de Chesapeake bridge, dit is een brug van 23 miles (37 kilometer) met kleine stukjes tunnel! Dit was echt heel gaaf om overheen te rijden en het mooie uitzicht te zien. Toen we terug in het hotel waren zijn we gelijk weer in bed gaan liggen en in slaap gevallen. Toen werden we ietsjes voor 11 wakker… dus we moesten nogal opschieten want om 11 uur moesten we het hotel uit zijn, wat wel ietsjes later werd maar dat was niet echt een probleem. Eigenlijk zouden we die dag ook nog naar het strand gaan maar omdat ik en sydnie nogal verbrand waren en we het allemaal wel okee vonden om naar huis te gaan gingen we niet meer. Toen we thuis waren heb ik niet zo heel veel meer gedaan want was echt heel moe. Maar eric was werken en susan en cait moesten ff wa doen en ik was nogal te moe om mee te gaan. Dus toen was ik alleen thuis en had de hond op de bank geplast, oeps… maar eigenlijk was dat toch wel heel grappig hahahha. De volgende dag heb ik tot 11 uur uitgeslapen en heb toen lekker tot 3 uur in me bed gechilld. Toen nog ff met een van me beste vriendinnen uit nederland (ilse) gebeld, was echt leuk om weer ff elkaar te spreken inplaats van whatsapp. Eind van de middag (rond 4 uur) gingen ik, caitlyn en susan winkelen, we waren allemaal erg goed geslaagd en was super gezellie! We waren niet met de normale auto gegaan maar met de jeep want het was lekker weer, wat altijd erg leuk is! Toen we thuis kwamen gelijk gegeten en daarna hebben ik en caitlyn heel de avond een beetje gezongen, gedanst en ondertussen onze koffer ingepakt voor onze vakantie naar myrtle beach.

Zondag (21-8) was het dan weer tijd voor onze volgende vakantie! We vertrokken rond half 9 onderweg naar myrtle beach! We kwamen daar na een autoreis van 6uur aan. Toen moesten we nog langer dan een uur in de rij staan om in te checken. maar daarna konden we eindelijk in onze kamer in. toen we alles hadden uitgepakt en ff gechilld hadden gingen ik en susan pizza bij walmart (soort van supermarkt) halen en nog wat ander eten. Daarna hadden we met ze alle spelletjes gespeeld ( ik,caitlyn,susan,eric,chris(de broer van eric) en ashleigh (vriendin van chris). En daarna zijn we gaan slapen, ik en caitlyn sliepen samen op een kamer maar hadden wel allebei een eigen bed, dus was super gezellig. Maandag was het dan eindelijk zover beach day number 1 nadat we heerlijk uitgeslapen hadden zijn we heel de dag naar het strand geweest, we hadden dolfijnen gezien! Rond 5 uur gedoucht en klaargemaakt voor avondeten, we waren naar senior frogs (wat echt een heel grappig restaurant is en ze hebben ook een podium waar ze mensen mee naar toe nemen en spelletjes laten spelen. En toen namen ze caitlyn mee en moest ze een zing spel doen was echt heel grappig. En iedereen kreeg een hoed van ballonnen. Daarna gingen we langs alle winkeltjes en kraampjes lopen, en toen kwamen we nog een vriendin van caitlyn tegen. Daarna hebben ik en caitlyn samen een afdruk van onze handen laten maken. Toen we terug in het hotel waren nog wa tv gekeken en toen gaan slapen. De volgende ochtend waren we er alweer redelijk vroeg uit (10 uur) want we gingen met ze alle (behalve susan ) paracellen, was echt heeel gaaf en heel leuk, we hadden echt heel veel kwallen gezien! En je werd gebracht met een bananenboot naar de paraceelboot en ook weer opgehaald, dus ook nog klein ritje gehad op de bananenboot. Daarna weer heel de dag naar het strand geweest en de vriendin van caitlyn was er vandaag ook. Savonds waren we naar een lopend buffet geweest met heel veel verschillende dingen gemaakt van crab en heel veel crab poten, was echt super lekker en hebben echt heel veel crab gegeten. Daarna zijn we met ze alle gaan minigolven en uiteindelijk hadden ik en caitlyn percies dezelfde score en eric en ashleigh hadden gewonnen (hadden ook dezelfde score)! Toen we weer terug in het hotel waren heb ik met een vriend die ook in amerika zit gefacetimed (erg leuk om ook verhalen van andere te horen die nu ook in amerika zitten) daarna met ze alle nog ff tv gekeken en toen gaan slapen, de vriendin van caitlyn bleef ook slapen. de volgende dag (woensdag) weer heerlijk uitgeslapen daarna eventjes met lisa gebeld (vriendin van mijn broer), daarna weer naar het strand gegaan(de vriendin van caitlyn was ondertussen al naar huis). Toen om 6 uur weer terug naar hotel om te eten (pizza) en klaar te maken om te gaan carten! Toen gingen we (ik susan eric en caitlyn) naar het go-kart park waar je 4 verschillende soorten kart banen had en je kon de skyflyer doen en nog allemaal ^kermis^ attracties. Caitlyn en ik hadden allebei een bandje dat we alles zovaak konden doen als we wouden, dus we hadden de skyflyer 3 keer gedaan! 2 keer samen en 1 keer samen met susan, was echt heeel gaaf!! Toen we terug in hotel waren hadden ik en caitlyn nog ff rondje in hotel gelopen en daarna lekker gaan slapen. De volgende ochtend hadden ik en caitlyn een helicopter vlucht gedaan, dit was echt heeel cool en echt heel mooi om te zien je vloog ook een stukje langs het strand/zee. Was echt heel gaaf om gedaan te hebben! Daarna gingen we naar de boardwalk daar hebben we een beetje in alle toeristen winkeltjes gekeken enzo. En toen hebben ik en caitlyn allebei nieuwe huisdieren gekocht!! We hebben allebei een kooitje met 2 hermit crabben erin. Toen gingen we lunchen maar omdat we net onze crabben hadden gekocht moesten ze ook mee in het restaurant. We hadden bi margarita gegeten, was super lekker en echt een grappig restaurant. Onderweg terug naar het hotel nog eventjes bij een hele grote toeristen winkel gekeken en toen we in het hotel aankwamen hebben we allemaal ff een dutje gedaan. De bedoeling was om naar een uurtje naar het strand te gaan, maar ik was echt te moe dus was lekker verder gaan slapen. Toen ik rond 7 uur weer wakker werd waren de andere nog steeds op het strand. Eventjes later kwamen ook hun weer terug en nadat hun gedoucht hadden gingen ik,caitlyn en susan eten halen voor iedereen bij chick fill a en wendys. Nadat iedereen gegeten had gingen we met ze alle spelletjes spelen (ondertussen was het alweer 11uur) na een paar spelletjes gespeeld te hebben gingen ik en caitlyn naar het strand. Daar hebben we naar schelpjes gezocht en een beetje gechilld met wat muziek. Toen we terug kwamen in hotel alvast wat spullen ingepakt omdat we de volgende dag weer naar huis gingen. En daarna gaan slapen, de volgende ochtend moesten we alweer voor 11 uur het hotel uit zijn… en gingen we weer onderweg naar huis, wat toch wel heel jammer was maar ook wel lekker om weer in me eigen bedje te liggen. Maar dat betekend dus ook dat het nu toch echt bijna tijd is voor school, die begint namelijk maandag 29 augustus. Waar ik heel erg veel zin in heb maar ben toch ook wel een beetje zenuwachtig. Maar gaat vast en zeker goed komen en ben heel benieuwd hoe het gaat zijn! Vandaag is toch wel een beetje een speciale dag want ik ben vandaag al een maand in de usa!! De eerste maand ging echt heel snel voorbij en heb al zoveel leuke dingen meegemaakt. Ik heb totaal nog geen last gehad van heimwee, wat ik eigenlijk ook wel had verwacht.

Ik hoop dat jullie mijn update leuk vonden!! jullie horen snel weer van mij.

Xx kim

Reacties

Reacties

Stijn en Lisa

Hello Eugene Krabs,
We are very pleased to hear about you're great adventures in the USA. The first month wenth by very soon, we haven't got the chance to miss you at all. I'm with my girlfriend Lisa who wants to sent you something about the Krabs boehoe. Here she is:
Kim and Caitlyn are the krabs still alive? ????
have fun girls enjoye your first day at school

Kisses Lisa en Stijn

Liesbeth Dilven

Hallo Kim, wat heb jij al veel genoten in de USA, zo leuk voor ons om die verhalen van jou te lezen. Geniet maar lekker en heel veel succes op school!!

Groetjes Ed en Liesbeth

Anja

Hey kimmie.
Wat heb jij al veel van je vakantie in de USA genoten.
Morgen begint t echte leven weer, veel succes op school, maar zo als je zelf zegt,dat gaat lukken, daar twijfel ik niet aan! Dikke ???? Gr anja

Anja

Die ??? Moeten xxx zijn

Annelies

Hi Kim, super gaaf verhaal weer. Ik ben blij dat je bij een lief en ondernemende familie bent komen te wonen. Xxx vanuit toscane. Rob en Lies

Anita en paul

He kimie ik heb gelezen dat je al veel heb gedaan goed om te lezen dat je het naar je zin heb gr van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!