kimvervoorn.reismee.nl

christmas + begin januari

Donderdag 22 december begon onze wintervakantie/ kerstvakantie. Op zaterdag de 24ste (de dag voor kerst) gingen we langs grandmother Betty (dit is de overgroot oma van Eric) en daarna gingen we nog langs wat andere familie. Later die dag kwam alle familie over, de hele familie at avondeten bij ons en bleef daarna slapen. De hele familie is ik susan, eric, caitlyn, mary (achter tante), penny (oma), chris (oom), ashley (vriendin chris), jeanne (achter tante), Jack (achter oom). De volgende ochtend werden we al weer vroeg wakker want het was tijd om onze kadotjes open te maken!! Eerst hadden we een heerlijk ontbijtje: pannenkoeken (met mijn nl’se siroop) , ei, en spekjes. Toen was het eindelijk tijd om al onze kadotjes open te maken!! Ik was echt al 2 weken voor kerst heeel erg enthousiast en ik voelde me net een kind van 5. We begonnen als eerst met het open van onze kadotjes in onze “stocking” de grote sok die bij de openhaard hangt. Deze kadotjes maak je in feite niet echt open want al de kadotjes hierin zijn niet ingepakt. In mijn stocking zaten een hoop kleine kadotjes van de hele familie! Daarna was het tijd om alle kadotjes te openen onder de kerstboom, en geloof mij dat waren een hoop kadotjes. In totaal duurde het ons 2 uur om alle kadotjes open te maken! Het was echt super gezellig en echt super leuk om iedereen zijn/haar kadotjes zien open te maken. Daarna ging iedereen douche/ beetje niksen. En daarna was het tijd om ons kersteten klaar te maken! En niet alleen bij thanksgiving hoort kalkoen nee ook bij het kersteten hoort kalkoen!! En nog een hele hoop andere lekkere dingen! En zoals altijd een hele hoop taart als toetje! Kerst was echt heel erg cool om mee te maken en niet alleen het kadotjes open maken en het eten. Maar ook de gezelligheid met de hele familie! De volgende dag was het weer eens tijd om naar het vliegveld te gaan en weer een Nederlandse bezoeker op te halen. Deze keer gingen we Willemijn ophalen, dit is een van mijn beste vriendinnen in Nederland!

De dagen dat Willemijn hier was:

Dag 1 (26 dec) – aankomst op het vliegveld om 5 uur , daarna gingen we uiteten met de hele familie bij het restaurant waar susan ook werkt.

Dag 2 (27 dec) – Eerst heerlijk uitgeslapen, daarna begonnen ik en willemijn met het maken van ons gingerbread huis (in feite een huis van koek gemaakt die we daarna gingen versieren met allerlei soorten snoep, daarna zijn ik, caitlyn en Will naar de film moana gegaan, toen we terug thuis kwamen hebben ik en Will ons gingerbread huis afgemaakt

Dag 3 (28 dec) – Weer eerst heerlijk uitgeslapen, daarna onze spullen ingepakt voor nachtje hotel, want we gingen een nachtje een hotel in Gaylord (dit is een plaats) slapen, eind van de middag gingen we hier heen, een vriendin van caitlyn was ook mee. We zijn in het dorpje ergens wezen eten en daarna hebben we met ze 4 tjes in de hotelkamer ge netflixed

Dag 4 (29 dec) – Terug naar huis in de ochtend, daarna een lekker chill dagje thuis gehad en niet zo veel gedaan.

Dag 5 (30 dec) – Ik en willemijn waren samen naar het winkelcentrum gegaan waar we heel goed geslaagd waren en super lekkere pizza op.

Dag 6 (31 dec) – Oudjaarsdag!! De laaste dag van 2016 alweer! S’avonds gingen we met ze alle naar een show. Het was een middeleeuwse paardenshow met eten erbij. Net zoals in de middeleeuwen hadden we geen bestek, dus we hadden een heerlijk dinner zonder bestek. Daarna gingen we naar huis en hebben we met ze alle het nieuwe jaar gevierd!

Dag 7 (1 jan) – heerlijk uitgeslapen, daarna hebben we voor het eerst geshoten, was echt heel cool. Daarna gingen we weer naar de bios, maar nu naar de film passangers, en daarna met ze 3 tjes uiteten geweest en nog even langs de supermarkt geweest.

Dag 8 (2 jan) – deze dag was ik zelf ziek en heb ik heel de dag geslapen. Willemijn was die dag samen met susan en caitlyn boodschappen wezen doen en naar het winkelcentrum geweest.

Dag 9 (3 jan) – vandaag zou ik eigenlijk weer terug naar school gaan, maar ik bleef nog een dagje thuis. Ik voelde me die dag gelukkig weer helemaal goed. Ik en Willemijn hebben heel de dag een beetje netflix gekeken. En we hadden dit spel gespeeld waarbij je een mega mond spreider in mond doet en dan probeer je allerlei zinnen en woorden uit te spreken, dit was heel grappig.

Dag 10 (4 jan) – Ook deze dag ging ik weer niet naar school want we gingen naar Washington D.C.! Waar we een bustour hebben gedaan en Willemijn heel dc hebben geshowd. In de avond hebben ik en Willemijn nederlands eten gemaakt, boerenkool met een gehaktbal.

Dag 11 (5 jan) – Het was dan toch eindelijk weer een tijd om naar school te gaan. Vandaag ging willemijn een dagje met mij mee naar school. Deze dag had ik de volgende vakken: wiskunde, creatief schrijven, engels, wiskunde, en kunst. Savonds had Caitlyn een feestje met haar zwemteam waar ik en Willemijn ook heen gingen. En daarna hebben ik en Willemijn onze nagels laten doen. En zijn we nog langs wat winkels geweest.

Dag 12 (6 jan) – Ik ging deze dag naar school en terwijl ik op school was ging Will haar tas inpakken. Na school werden ik en Caitlyn opgehaald en gingen we naar het vliegveld. Na een hoop leuke dagen was het dan toch echt weer tijd om afscheid te zeggen…

Het waren echt een super leuke 12 dagen, en we hebben echt super veel lol gehad. En ik vond het ook echt super cool om Willemijn de school te laten zien en alles, want nu heeft ze echt een beeld van hoe het er aantoe gaat bij mij op school enzo.

De dag dat Willemijn naar huis ging had Caitlyn een zwemwestrijd maar ik was in slaap gevallen dus deze had ik gemist maar de volgende dag had ze er nog een en daar was ik wel bij. Haar zwemwedstrijd was maarliefst 3 uur lang. Maar ze had echt super goed gezwommen, ben echt heel erg trots op der en nu gaat ze ook naar de state wedstrijd.

Zondag 8 januari gingen ik en Caitlyn samen naar de film en daarna gezellig uiteten! De volgende dag was het weer tijd voor school. maandag had ik geen training het was te koud, maar dinsdag wel ookal was het nogsteeds heel koud (gevoelstemperatuur -2) dus daar ging ik dan met 6 lagen kleding.

Op woendag 11 januari de volgende dag had ik mijn 2 de track wedstrijd (de sport die ik doe) en ook gelijk de laatste. De volgende dag hadden we weer training en dit was de laatste training van het seizoen. Je zou denken dat het heel koud is in begin januari maar deze dag was het 20 graden. Zoals het er nu uit ziet word het helemaal niet zo koud terwijl het normaal rond deze tijd heel koud hoort te zijn en een hoop hoort te sneeuwen. Ik hoop dat het binnenkort wel gaat sneeuwen want dan krijgen we sneeuwvrij van school.

Gisteren zaterdag 14 januari had Caitlyn weer eens een zwemwedstrijd! Toen we thuis kwamen hebben ik en susan spelletjes gespeeld en daarna hebben ik en Caitlyn een paar films gekeken!

Volgende week hebben we maandag en vrijdag vrij in verband met Martin luther day (vraag me niet wat voor dag dit is maar okee) en vrijdag in verband met Trump. Morgen gaan ik en Caitlyn met wat van mijn vriendinnen naar de film en daarna een sleepover met ze alle.

Ik wil iedereen nog even een gezond en gelukkig 2017 wensen!!

Xx Kim

Reacties

Reacties

Liesbeth en Lizette.

Hallo Kim, wat heb jij daar toch een grandioze tijd, volgens ons zijn de dagen te kort om al die leuke dingen te doen. Leuk dat je vriendinnetje is geweest, die zal ook wel genoten hebben. Nog veel plezier en wij wachten op je volgende verhaal. groetjes Liesbeth en Lizette.

Anja

He kimmie.

Wat een leuke dagen heb je met Willemijn gehad zeg!
Super dat je Amerikaanse familie dat allemaal met jullie ondernemen .
Wij hebben t ook naar onze zin gehad in Spanje, maar toch wel vreemd zo zonder jou!
Geniet ervan, groeten christ en Anja

Femke Vervoorn

Hoi Kim, Wat ontzettend leuk al die verhalen. Je hebt een top tijd. Wow wat doen jullie veel leuke dingen. Geniet ervan! Liefs van ons en een dikke kus van Ige & Loa

anita en paul

He kim leuk om te horen dat je het naar je zin heb we zitten al weer in het nieuwe jaar wat gaat het toch hard nog veel plezier gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!